loading...
بانوی بی حرم (س)
الف . م بازدید : 198 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

وهابیت نه دین است و نه مذهب بلكه فرقه ای است ضاله و خود ساخته که منشعب از مذهب سنی حنبلی می باشد. علمای اهل سنت و بویژه مذهب حنبلی نیز بارها انزجار خود را با محكوم كردن عملكرد این گروهك در دویست سال اخیر كه سبب جنگها و خونریزی های بسیاری در بین مسلمانان شده است را اعلام داشته اند.

عبدالوهاب از علمای سنی عربستان است كه وی خود پیرو شیخ الاسلام ابن تیمیه بود و با ایدئولوژی‌های شیعه و تصوف و... آن زمان به مخالفت برخاست. شیخ محمد عبدالوهاب تنها به حدیث و قرآن اعتقاد داشت و واسطه کردن شخص و بندگان خدا را کفر به خدا و شرک مطلق می دانست.

شیخ محمد بن عبدالوهاب در سال 1115 هجری قمری حدود 313 سال قبل در عونیه نجد متولد شد و در دمشق بتحصیل پرداخت و سپس به بغداد و بصره مسافرت کرد و در بازگشت، محمد بن سعود که بر قبائل عتوب و عنزه حكومت داشت را به افکار شیطانی خود دعوت کرد. و او نیز بعلت جهل و بی سوادی در امور دینی این عقیده را پذیرفت و افکار شیخ محمد بن عبدالوهاب را شعار حکومت خود کرد. و برای نشر آن افكار انحرافی و شیطانی با شهر های مجاور خود پیکار ها کرد و مرکز حکومت خود را درعیه قرار داد، در آنزمان ریاضی ها از دعوت او سرپیچی نموده و دهام بن دواس امیر ریاض با ابن سعود سالها پیکار کرد تا عاقبت مغلوب شد و حکومت ریاض به ابن سعود رسید. و آئین جعلی این گروهك پا به عرصه حكومت نهاد و بر قلب و قبله گاه مسلمین سلطه پیدا كرد.

پس از آن پسرش عبدالعزیز بن سعود به حكومت رسید. او نیز برای نشر آئین گروهك وهابیت جنگ ها و خونریزی های فراوانی کرد. در سال 1215 هجری قمری ( 1875 میلادی ) با لشكر كشی و حدود پانزده هزار تن از وهابیون منحرف برای پاک کردن شهر مقدس كربلا از آنچه « نمادهای شرک » می‌نامیدند به شهر کربلا حمله کرده و خزینه و حرم حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) را بکلی تخریب کردند. چون این خبر منتشر شد، فتعلیشاه پادشاه وقت ایران ، یكصد هزار لشگر فراهم کرد و سلیمان پاشا والی بغداد نیز لشگری جداگانه آماده نمود که با لشکر وهابیون در صحرای نجد رزم کنند. ولی به علت بروز جنگ روسیه در ایران و جنگ كردها برای برپایی کشور مستقل در عراق مانع از این اقدام شد و بدین صورت تفکر وهابیت به شکلی قدرتمند ظهور کرد.

بقیع ، بارگاه ملکوتی امامان معصوم همچون : امام حسن مجتبی – امام زین العابدین – امام محمد باقر- امام جعفرصادق – به روایتی حضرت فاطمه – فاطمه بنت اسد و پسر و دختران پیامبر (ص) علیهم السلام که بر مبنای سیستم معماری اسلامی و زیبا بنا شده بود و هربیننده ای را شیفته خود می کرد و عده ای از سفرنامه نویسان مسلمان عرب همچون ابن بطوطه و ابن جبیر و سفرنامه نویسان خارجی و مستشرق ، در کتابهای خود آن را به زیبایی توصیف کرده اند و حتی زمامداران مدینه در طول تاریخ به آبادانی اهمِت ویژه ای قائل بودند که در هشتم شوال سال 1220 هجری قمری ( 1880 میلادی ) اولین بار با به قدرت رسیدن نخستین دولت سعودی، توسط آل سعود ویران شد و پس از این حادثه هنگامیکه این دولت وهابی توسط دولت عثمانی سرنگون گشت با بهره گیری از همیاری تمام مسلمان جهان از فرق مختلف ، مجدداً بارگاه امامان معصوم در بقیع به شکل زیبایی بازسازی شد.

درسال 1344 هجری قمری ( 1926 میلادی ) آل سعود پس ازبه قدرت رسیدن مجدد و تشکیل سومین دولت خود، شهر مدینه النبی را مورد یورش وحشیانه خود قرار داد و همانند امروز بر اساس فتوای مفتی های مزدور دربار سلاطین ، پس از اهانت به ساحت مقدس ائمه اطهار بقع های مقدس امامان (ع) در بقیع را ویرا ن کردند. و این حادثه منجر به عکس العمل شدید مسلمانان در اقصی نقاط جهان بویژه داخل جزیرة العرب ، عراق، ایران، مصر ، هند و پاکستان گشت و مسلمانان خواستار بازسازی بقیع شدند، ابن سعود به دلیل فشار مسلمانان وعده بازسازی بقیع را داد ،امّا عملاً هیچگونه اقدامی در این خصوص بعمل نیاورد.

تاكنون افکار پلید شیخ محمد بن عبدالوهاب منجر به نزاع های خونینی در كشورهای اسلامی بویژه عراق و کشته شدن هزاران نفر از شیعیان در شهرهای شیعه نشین عراق و طائف و همچنین در میان مناطق صوفیه کردستان عراق و تركیه شده است.

در پنجاه سال اخیر به سبب جاه طلبی و وابستگی كامل حكومت آل سعود به دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) افكار انحرافی وهابیت بعنوان مذهب دربار سعودی تلقی شده و در اداره قبله گاه مسلمین و انحراف مسلمان از راه مبارزه با دشمنان دین نقش مؤثری داشته است. از جمله جنایتهای این گروهك الحادی در سالهای اخیر ، كشتار وحشیانه و به شهادت رساندن صدها حجاج كشورهای اسلامی در مناسك حج ابراهیمی سال 1366 هجری شمسی ( 1408 هجری قمری ) در مراسم برائت از مشركین درشهر مكه بوده است.

چنانچه با نگاه اجمالی به تاریخ تولد نامیمون و عمر پنجاه ساله رژیم جعلی اسراییل همراه با جنایتهایش علیه ملت مظلوم فلسطین و سلطه صهیونستها بر بیت المقدس بعنوان اولین قبله گاه مسلمین ، به راحتی می توان فهمید كه گروهك ضاله وهابیت هویتی جز جاسوسی صهیونیستها نداشته و تا مغز استخوان حكومت سعودی رسوخ كرده است.

در هر برهه از زمان هنگامیکه عده ای از مسلمانان تصمیم به مقابله جدی با اشغالگران سر زمین اسلامی فلسطین و جنایات غیرانسانی اسراییل علیه ساكنین آن گرفته اند توسط این گروهك و حاكمان وابسته بعضی از كشورهای اسلامی با خیانتهای آشكار و پنهان و زد و بندهای پشت پرده و نا جوانمردانه مواجه و از پشت خنجر خورده و به سلطه استعمار بر پیكر اسلام و مسلمین کمک کرده اند.

گروهی تحت عنوان سردمداران مبارزه پنجاه ساله با اسراییل كه از ناحیه گروهك وهابیت و حكومت سعودی حمایت های بیدریغ مالی و تسلیحاتی می شوند به راحتی با پشت پا زدن به آرمانهای ملت فلسطین و جهان اسلام با دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین اظهار دوستی و مودت می كنند و در مقابل حركت خودجوش مردمی و دولت مشروع و قانونی ملت مظلوم فلسطین قرار می گیرند و بعد هم اسناد جاسوسی آنان با سازمان اطلاعاتی موساد اسراییل و سازمان سیا امریكا افشاء می شود.

دشمنان قسم خورده مكتب اسلام در سالهای اخیر از نفوذ معنوی انقلاب اسلامی ایران و الگو گرفتن مسلمانان در كشورهای همسایه مانند: افغانستان ، عراق ، تركیه و مقاومت 33 روزه حزب الله لبنان به سبب پیروزی غرور آفرین نبردی نامتقارن با قوی ترین ارتش خاورمیانه كه سالها سایه وحشت خود را بر سر كشورهای اسلامی افكنده بود به وحشت افتاده است و در حالیكه شمارش معكوس نابودی خود می شمارد با چاره اندیشی برای كند كردن این حركت انقلابی از عوامل جاسوسی و نفوذی خود به نام دین و دستان جنایت پیشه و خون آلوده مفتی های قلم به مزد درباری های وهابیت تحت عنوان مقابله با شرك بهره جسته تا شاید در این مسیر موفقیتهایی را كسب نماید.

از آنجاییكه این گروهك جعلی و عامل نفوذی صهیونیستها و استكبار جهانی نتوانست اقداماتی مؤثر و شكننده در صفوف متحد و منسجم مسلمان ایجاد كند عده ای از آنان را با تعلیم و تربیت های ویژه با نام دین و آموختن شیوه های غیر انسانی آماده جرم و جنایت با نام القاعده و سلفی های تكفیری (سلفی جهادی) در كشورهای اسلامی كردند.

حال این سئوال برای تمامی مسلمانان جهان مطرح است، چرا گروهك وهابی و القاعده در كشورهای اسلامی با عنوان مبارزه علیه استكبار اقدام به انفجار و ترور و كشتن مسلمانان و ایجاد تفرقه و شكاف در وحدت مسلمین و نابودی سرمایه های آنان می كنند و فعالیت های خود را به داخل اسراییل و كشورهایی كه علیه مسمانان توطئه می كنند منتقل نمی كنند؟!

بازگرداندن احترام و شکوه به مزار اهل بیت (ع) و اصحاب پیامبر (ص) در بقیع و عراق و بازسازی هرچه سریعتر آن مسئولیتی است سنگین که بر عهده تمام مسلمانان است.حال با عنایت به بررسی مختصر به تاریخچه و عملكرد گروهك جعلی وهابیت ( حکومت آل سعود) که عامل صهیونیزم جهانی است بر همه مسلمانان و كشورهای اسلامی لازم است با اتحاد و انسجام اسلامی و سازکارهای دیپلماتیک ، برپایی راهپیمایی و صدور بیانیه های اعتراض آمیز به رژیم سعودی در جهت ریشه كنی این عامل اصلی تفرقه در جهان اسلام اقدامی موثر بعمل آورده و با محكوم كردن اقدامات غیر انسانی آنان از جمله انفجارهای و تخریب در سامرا و دیگر اماکن مقدس در عراق كه موجب بدبینی ملل دنیا نسبت به مكتب حیاتبخش اسلام شده است دستان کثیف آنان را از حرمین شرفین در شبه جزیره عربستان و محافل اسلامی کوتاه و با عوامل مزدورشان مطابق با احكام شرع مقدس دین حنیف و اسلام ناب محمدی (ص) قاطعانه برخورد شود تا ضمن استحكام بیشترجبهه متحد اسلامی دشمنان دین را در رسیدن به اهداف شوم خود ناكام نمایند.

                                                  ((کارگروه فرهنگی وبلاگ))

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
بی بی بی

درباره ما
امّ ابـیـهـا سـلام، ای «بانوی بی حرم»\ دخـت رسـول خـدا، مظـهـر جود و کرم \ سلام بـه مادری کـه، از او نشان نداریم \ تا این که بر مزارش، خون جای اشک بباریم \ باسلام، اینجانب {احمدرضا م . هـ} نویسنده وبگاه « بانوی بی حرم(س)» درتاریخ -12/8/1390- این وبگاه را بااهدافی ولایی تاسیس کرده و شروع به کار کرده ام. پایه گذاری این وبگاه برمبنای تقید دینی و، ولایت مداری می باشد. لطفا نظرات، پیشنهادات وانتقادات خود را نسبت به هر کدام یک از کارها و فعالیت های صورت گرفته در وبگاه را بیان کرده و از طریق نظرات برای ما ارسال نمایید؛ همچنین می توانید از طریق ایمیل به آدرس: «banooyebiharam@mailfa.com» با ما در ارتباط باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 10,055
  • بازدید کلی : 38,719